In het teken van Kenia - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Siobhan Spruijt - WaarBenJij.nu In het teken van Kenia - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Siobhan Spruijt - WaarBenJij.nu

In het teken van Kenia

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Siobhan

15 Maart 2010 | Nederland, Hoevelaken

Hoooooiiii!

21 jaar alweer, donderdag 4 maart ben ik dan 'volwassen' geworden zegt men :P

Omdat ik niet uitgepraat raak over het mooie land, stond ook mijn verjaardag in het teken van Kenia!:D

Hierbij wil ik iedereen ook bedanken voor de gulle giften en de mooie kado's!!
Ik zal er een hele mooie tijd mee gaan beleven en de kinderen van Upendo ook.. Nogmaals bedankt!

Op naar Koninginnedag, voor mijn volgende 'sponsor'-actie voor Upendo ;)

liefs,
Siobhan

  • 05 April 2010 - 09:03

    Bodine:

    hee siobhan (L)
    wat grappig een eigen site!
    xxx bodine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoevelaken

Mijn eerste reis

Upendo children's centre
www.upendocentre.org

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2010

Ik ben thuis!!

19 Juli 2010

Jambo Friends and Family

14 Juli 2010

So much to do!

12 Juli 2010

My first week!

07 Juli 2010

Ik ben er!!
Siobhan

Actief sinds 05 Dec. 2009
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 21345

Voorgaande reizen:

05 Juli 2010 - 06 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: