Ik ben er!! - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Siobhan Spruijt - WaarBenJij.nu Ik ben er!! - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Siobhan Spruijt - WaarBenJij.nu

Ik ben er!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Siobhan

07 Juli 2010 | Kenia, Nyeri

Jambo! (hallo)

Ik ben aangekomen in Kenia. De vliegreis was lang maar verliep goed. Daar benik opgepikt op Nairobi samen Janneke een andere vrijwilliger en zijn we begonnen met onze reis naar Nyeri, waar het weeshuis is. Onderweg hadden we een beetje pech doordat onze reis verstoord werd door een lekke band. na reperatie klapte hij nog een keer. maar dat kon de pret niet deren! De omgeving is mooi, onderweg heb ik veel gezien. De mensen zijn hier altijd onderweg, te voet op de fiets of met de auto. Nyeri ligt in een bergachtig gebied dus het is best frisjes hier!:P denk dat het warmer is in Nederland haha, maar geen muggen dus dat scheelt;)!

Gisteren zijn we ook al meteen even bij de kids in het weeshuis langsgeweest. Daar hebben ze zich voorgesteld met een heel mooi lied! Maar wat veel namen om te onthouden zeg;)
Ik heb ook al de shirts van Sv. Hoevelaken kunnen uitdelen! Ze waren erg onder de indruk en er werd veel gelachen. Sommige shirts waren voor de kleintjes veel te groot en leken dus op een soort jurk ;) maar toch een heel geslaagd kado! De petten en zweetbandjes zullen ze later krijgen. De kadoos verdelen ging namelijk echt een voor een, in brave stilte! Dus het duurde wel ff, 23 kinderen een shirtje aantrekken! maar wat een blije gezichtjes:D

Vandaag is Purity jarig, een grote meid die alweer 16jaar wordt! hopelijk kunnen we straks een hele mooie taart voor haar kopen. Ook hebben de oudste vandaag een afspraak in het ziekenhuis voor inentingen. We zijn nu aan het wachten op jackson, zodat we met zijn alle meekunnen in het busje om de kids te halen.

Nou ik hou jullie op de hoogte, ik ga proberen om de foto van de kids in voetbalshirt te plaatsen maar het internet in het cafe is best traag hahah;)

groetjes aan iedereen!

liefs,
Siobhan

  • 07 Juli 2010 - 10:42

    Martin:

    Leuk,
    alweer een hoop meegemaakt heh, en dat in 1 dag... nog 30 te gaan dus dat beloofd wat.
    De shirtje kleuren leuk.

    Taart, ben benieuwd waar die uit bestaat.

    Hier natuurlijk 25gr. en gewonnen van Uruquai dus ook een beetje feest.
    veel plezier....
    XX

  • 07 Juli 2010 - 17:23

    Carolyne:

    Hoi 'schat'. The kids look like they're a lot of fun so the 30 days will be lived to the full. Write now and then in english so Moira can follow what you're doing. Take care xxxx mama

  • 07 Juli 2010 - 20:33

    Kieran:

    Zus, dit is nou waarom ik je mijn zus durft te noemen! haha, ze staan er mooi op met hun Hoevelaken shirtjes, hé als je een paar talentjes ziet neem ze dan mee voor in mijn team :P. Geef ik ze wel een inburgeringscursus.

    Gr, je bro

  • 07 Juli 2010 - 21:36

    Irene:

    Hoi meisje,wat een ervaring,ben trots op je! Wat een lieve blije gezichtjes als je het ziet op de foto,maar wij weten beter! Geef ze de tijd van hun leven,hebben ze iets waar ze altijd aan terug kunnen denken. Succes daar en een dikke knuffel,Irene

  • 08 Juli 2010 - 06:32

    Jacoliene:

    Hi Siobhan,
    Wauw, wat zal jij genieten zeg, top! En die foto is geweldig. Wat een blije koppies. En nu maar voetballen haha. Wel meedoen he?!!

  • 09 Juli 2010 - 09:29

    Lisanne:

    Hee mop!!

    Ben net thuis en gelijk even kijken hoe het met mijn lieve vriendinnetje is!!! KLinkt allemaal helemaal super!!!!
    Super gaaf dat je shirts van hoevelaken mee hebt genomen!! Die blije gezichten van de kids!!

    Ben je in die paar dagen al aardig gewend geraakt??

    Hoop dat je heel erg veel plezier gaat hebben daar!!

    kus!! Lisanne

  • 09 Juli 2010 - 10:34

    Aunty Mo:

    Hi Siobhan, how r u doing? the kids look a happy bunch, i'm sure this will be a great experiance, and you will take this memory with you through Life!I wish you a very happy time, and will follow what your getting up too, loadsa love and hugs from me X X

  • 09 Juli 2010 - 12:40

    Claudia:

    Hej meissie,

    Lisan wees me erop dat je een blog had geplaatst en aangezien ik geen internet heb in me nieuwe huisje ben ik snel naar huis gegaan om je blog te lezen!!

    Had je namelijk ook nog gesmst maar vraag me af of je die wel hebt ontvangen.. Want helaas geen reactie gehad..

    Wat een leuk verhaal van die shirtjes, ben erg benieuwd naar de rest van je verhalen enz.

    Wens je heel veel plezier daar meissie!!
    Je brief is 'bijna' onderweg.. Wil m zondag op de post doen ;)

    xxx

  • 09 Juli 2010 - 16:29

    Carolyne:

    Hi there. Did you get a Birthday cake for Purity's 16th and what did it taste like? xx Mama

  • 09 Juli 2010 - 20:34

    Laurien:

    Hey,

    Fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent. heb je het naar je zin? Nou ik hou je in iedergeval in de gaten. Heel veel plezier daar.

    Kus Laurien


  • 10 Juli 2010 - 12:42

    Esmée:

    Heey lieverd!

    Wat fijn dat je een goede reis hebt gehad en veilig in Kenia bent aangekomen. Ik had je graag persoonlijk een fijne tijd in Kenia willen toewensen maar door mn operatie is het er helemaal bij in geschoten. Sorry! :( Bij deze: veel plezier en zet 'm op! We zijn heel trots op je!! :D
    Ben benieuwd naar je belevenissen!

    Kuss Esmée

  • 13 Juli 2010 - 13:37

    Joanne:

    Siobhan!!!
    Wat leuk om te lezen en te zien!! Superleuk al die blije kinderen met hun voetbalshirt aan!!
    Veel plezier!!!
    Xx.

  • 21 Juli 2010 - 19:00

    Wendy:

    Lief wijffieieieie!!

    Lees gewoon nu al je verslagen pas!!
    Wat een mooi verhaal hierboven!
    Ik ga ze gauw ff verder lezen...
    Miss You!!!!

    Kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nyeri

Mijn eerste reis

Upendo children's centre
www.upendocentre.org

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2010

Ik ben thuis!!

19 Juli 2010

Jambo Friends and Family

14 Juli 2010

So much to do!

12 Juli 2010

My first week!

07 Juli 2010

Ik ben er!!
Siobhan

Actief sinds 05 Dec. 2009
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 21305

Voorgaande reizen:

05 Juli 2010 - 06 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: