Geslaagde actie! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Siobhan Spruijt - WaarBenJij.nu Geslaagde actie! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Siobhan Spruijt - WaarBenJij.nu

Geslaagde actie!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Siobhan

01 Mei 2010 | Nederland, Hoevelaken

Beste Lezers,

Gisteren was het dan zover! Heel Nederland kleurde Oranje :) .. ook hier in Hoevelaken :D

Het was tijd om in actie te komen voor de kids van Upendo. Ik ben op de vrijmarkt gaan staan om geld in te zamelen voor de kids. Met de tekst : koop je iets bij mij dan maak je een weeskind in Afrika blij, op mijn borst gespeld heb ik aandacht gevraagd en zoveel mogelijk spullen verkocht :D

Ook konden de hoevelaakse kinderen geschminkt worden voor afrika! Helaas zat het weer niet helemaal mee, maar ik heb toch een mooi resultaat geboekt :D

Een bedrag van 111,75 Euro :D! Echt een schitterend bedrag!!

Ik wil, namens de kids van Upendo, iedereen en alle hoevelakers dan ook bedanken voor de gulle giften :D

liefs,
Siobhan


  • 07 Mei 2010 - 14:17

    Lisanne:

    Top hoor!!! Zullen we kinders vast heel blij mee zijn!!!!

  • 13 Mei 2010 - 10:30

    Ineke:

    Hoi Siobhan,

    Geweldige actie van je!
    We zien elkaar over een dag of 53 in Kenia. Kom ik mee om je daar op te halen!

    groetjes
    Ineke


  • 20 Juni 2010 - 19:20

    Erik:

    je bent een topwijf !

    Ik mis je nog elke dag. Fijn dat je zoveel voor anderen doet.


  • 03 Juli 2010 - 17:08

    Janneke:


    Hoi Siobhan,

    een hele goed reis gewenst en ik zie je dinsdagochtend op het vliegveld! Worden we samen opgepikt door Jackson.

    Groetjes Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoevelaken

Mijn eerste reis

Upendo children's centre
www.upendocentre.org

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2010

Ik ben thuis!!

19 Juli 2010

Jambo Friends and Family

14 Juli 2010

So much to do!

12 Juli 2010

My first week!

07 Juli 2010

Ik ben er!!
Siobhan

Actief sinds 05 Dec. 2009
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 21346

Voorgaande reizen:

05 Juli 2010 - 06 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: